کاکائو

کاکائو چیست؟

میوه های کاکائو اغلب از سر شاخه های درخت اویزان هستند اگر به پوسته بیرونی میوه ها دقت شود سخت هستند و می بایست زمانی که کاملاً رسیده باشد چیده شود.

میوه های رسیده از وسط دو نیم می شوند و دانه های سفیدشان که اغلب چسبناک هستند جدا می شود.

دانه های کاکائو شبیه به بادام هستند.

از پودر کاکائو در هات چاکلت های واهاکایی که مخصوص کشور مکزیک است استفاده می شود و افزودن طعم دارچین و ادویه آن را بی نظیر کرده است.

یک نوع نوشیدنی کاکائو نیز وجود دارد که از دانه های آسیاب شده کاکائو با دانه های ذرت و دارچین و رازیانه ترکیب می شود که جدیدترین محصول مربوط به کاکائو است.

خواص کاکائو و تاثیر آن بر سلامتی شما

در کاکائو به میزان زیادی ویتامین سی  و منیزیم وجود دارد که سبب می شود جریان خون در پوست بهبود یابد و برای کاهش چین و چروک پوست عالی است.

کاکائو مانند یک کرم ضد آفتاب طبیعی عمل می کند و سبب می شود که پوست از اشعه مضر یو وی در امان باشد و همینطور یک لایه بردار عالی به منظور پاکسازی پوست است.

در پودر کاکائو آهن و مس زیادی وجود دارد که برای درمان کم خونی در کودکان بسایر عالی است آنتی اکسیدان های موجود در این محصول برای سلامت قلب و عروق در کودکان بسیار ارزشمند است و همینطور فلاونوئیدهای موجود در کاکائو سبب می شود که خطر ابتلا به دیابت در کودکان کاهش یابد.

کافئین موجود در کاکائو سبب می شود که خطر ابتلا به فشار خون بالا در بانوان باردار کاهش یابد و همینطور جذب کلسیم را نیز بیشتر می کند.

Admin 5
Jan

عنوان جزئیات خبر

توسط ادمین تاریخ

Text

Need Help? Chat With Us
Start Chat
Do you have any questions?